aku x tau ah..cuti skolah nih aku patut SEDIH atau GEMBIRA...yang best nyer escape dari bebelan dak perempuan kelas 3 sains 5, homework & gosok baju skolah...yg sedihnyer, dok umah bosan..x der ape yang boleh nk buat...nk kenekn org kat room YM (pki e-mail rahsie)...
x leh update byk sgt...nnt mak aku cheak & bising...ok
bye
ASSALAMUALAIKUM!
Friday, June 4, 2010
Tuesday, June 1, 2010
Kem wira gemilang
sape nak pergi huh....tapi byr mahal lah..RM250 kat UPM ..tarikh 13-15 jun nih (menginap dicne)....aku dah daftar..hampeh tol...dak pnb pergi free jer...
sape nk pergi?? aku rse transport x disediakn
kene pergi terus ah kat sne...
sape nk pergi?? aku rse transport x disediakn
kene pergi terus ah kat sne...
Subscribe to:
Comments (Atom)


